Ons waardeer jou resensie.
1. Die gaste het opgedaag met 3 voertuie en 'n sleepwa, ten spyte van die feit dat ek dit duidelik aan hulle gestel het dat die eenheid parkeerplek vir 2 voertuie bied, was dit duidelik in die eiendom se profiel aangedui.
2. Die gas het besluit, ten spyte van die kompleks se reëls, om op ander eienaars se parkeerplek te parkeer, wat groot ongerief vir die mense veroorsaak het.
3. Die gas was ongelukkig omdat sy aangeneem het die kompleks het 'n swembad. As jy na die profiel van die eenheid kyk, maak ons dit duidelik dat daar geen swembad is nie.
4. Die gas het op geen stadium gevra of die huis “babavriendelik” is nie. Dit is die eerste keer dat ek hoor dat dit 'n probleem is. As dit klokaand was, sou ek dink die gas sou spesifiek hieroor navraag gedoen het tydens die bespreking.
5. Die probleem met DStv is binne die eerste dag opgelos.
6. Daaglikse skoonmaak. Na haar aanvanklike klagte, waarmee ons nie saamgestem het nie. Ons het gereël dat 'n skoonmaak dadelik gedoen word.
7. Die dag waarop die gas gekla het dat die personeel nie betyds daar was nie, was die 26ste Desember. Daar was geen vervoer nie, want dit was 'n openbare vakansiedag. Ten spyte hiervan het die toesighouer die werkers persoonlik opgelaai en na die eenheid geneem om skoon te maak.
Ek verstaan dat jy nie weer by ons sal bespreek nie en ek is regtig jammer daaroor.