Geagte Mev Robinson,
Dankie vir u resensie. Ons waardeer terugvoering van ons gewaardeerde gaste.
Resensies moet egter nie gebaseer wees op ‘n persoonlike twis wat ‘n resent het nie (in hierdie geval teen Engels as die lingua franca in Suid-Afrika) en moet ook nie blantante leuens bevat met die doelbewuste doel om iemand te benadeel (in hierdie geval ons gastehuis) nie.
Indien u bespreking of u reaksie tot ons e-posse in Afrikaans was, sou ons dalk besef het dat u verkies om in Afrikaans te kommunikeer. Al die korrespondensie insluitend die aanvanklike groet by aankoms was in (perfekte) Engels: “good day my name is Ronee Robinson, I would like to check-in!”
Op geen stadium het u versoek om met ons in Afrikaans te praat nie.
Ek glo nie dat dit die saak van die Afrikaanse taal bevorder om so kleinlik te wees en ‘n rusie op die internet te begin nie. Dit gee slegs ammunisie aan die mense wat oortuig is dat Afrikaans sprekendes dink hulle is beter as ander en wie se doel dit is om Afrikaans uit die samelewing te gooi (bv. skole en universiteite).
Daar is niks vals oor die feit dat ons personeel gesamentlik verskeie tale praat nie. Dit is ‘n jammerte dat in minder as die 24 uur wat u bestee het by Abbey Manor, ons nie in staat was om ons Afrikaans, Frans of Duits te vertoon nie. Hoe kan u aanneem watter gesprekke plaasgevind het voor en na u baie kort tyd in ons ontbytkamer?
Aangesien ons hele eiendom absoluut mufvry is, die tuin kothuis aan die voorkant van die huis is en nie aan die agterkant nie, en dat die deure en hekke toegerus is met Europese elektroniese slotte, spesifiek vir veiligheids redes, ons u onwaar kommentaar nie ter harte kan neem nie.
Ons vind dit onverstaanbaar hoe die mees saggesproke lid van ons span, wie aangebied het om u sakke te dra en om vir u ‘n koppie tee te maak, u so diep kon ontstel het.
Die verbale misbruik van ons bestuurder sedert u verblyf by ons, het minder doeltreffend geraak, aangesien ons ontdek het dat u ander in ons bedryf ook al so aangeval het.