Baie dankie vir u terugvoer, ons waardeer dit opreg, sowel die positiewe as die negatiewe, aangesien dit ons help om ons diens te verbeter. Ek is jammer om te hoor dat u 'n minder as ideale ervaring gehad het met die veiligheidshek en dat u nie heeltemal veilig gevoel het nie. Dit is definitief iets wat ons ernstig opneem. Ek onthou dat ons gekommunikeer het dat u my enige tyd kan bel en ons het ook bespreek dat ek u sou help met die busstop op die Sondag. Ek het ook genoem dat u nie huiwer om my te kontak nie. Ons was nie bewus van enige probleem met die hek nie totdat u die Saterdag aand met ons gekommunikeer het, en ek kan u verseker dat ek dit direk hanteer het om die hek vir u toe te maak en te wys dat die sleutel in werking was.
Ons het sedertdien 'n magnetiese slot meganisme geïnstalleer om te verseker dat die hek self sluit, en ons hoop dit sal toekomstige ongemak voorkom. Ons werk voortdurend aan die verbetering van ons sekuriteit en die algehele gasteervaring. Ons sal definitief ook seker maak dat alle gaste nie net die belangrikheid van die hek besef nie, maar ook dat die nodige instruksies gegee word. Ons waardeer u hulp in hierdie saak.
Groete,
Jayde Scheepers