Goeiedag DeWet, dankie vir jou resensie.
Hieronder is ‘n kopie van jou boodskap aan my op die 21ste Junie 2024, wat verduidelik waarom ons so verras en teleurgesteld is met jou negatiewe resensie. Jy het wel gedreig om 'n resensie te skryf wat "sal byt" indien ek voortgaan om die koste van skade deur hulle aangerig te verhaal.
"Goeie more Elizabeth
Baie dankie vir jul gasvryheid hier by jul huis! Ons gaan ongelukkig ons kuier moet kort knip en ek wil graag hoor hoe sal n refund werk met jou... die wifi hierso is baie baie stadig, ek en my vrou werk so tussen deur op vakansie, so die emails sukkel erg om deur te gaan en veroorsaak dat ons gaan moet terug gaan huis toe vroeër as beplan ongelukkig.
Hier is ook n paar probleme wat ek onder jou aandag wil bring vir volgende gaste.
Die tuimeldroeër trip die krag sodra dit aangesit word, die hoofslaapkamer se shower krane en wasbak krane shock ons as ons aan dit vat. Ek noem maar net hierdie dinge wat ons agter kom sodat jul daarvan weet, en dit is glad nie dinge wat maak dag ons nie die kuier geniet hierso nie, julle het n spoghuis maar ongelukkig was ons nie bewus dat die wifi so sleg gaan wees nie en ons gaan moet ons kuier kort knip.
Asb laat weet my hoe werk jou reels as dit kom by die refund.
Weereens baie dankie so ver vir alles, en moet asb nie dink ons kla oor enige iets nie, die huis is lieflik en baie gerieflik vir ons is die groot probleem die internet, en die main rede hoekom ons moet huis toe gaan.
Groete
Dewet"