Pick your preferred language

English

Afrikaans

Successfully reported

Marlo Huis

Selfsorg

Resensies

3.5/ 5

Gebaseer op 4 resensies

Goed

Netheid
3.0
Ligging
3.8
Waarde vir geld
3.8
Diens
3.0
Veiligheid
4.0
Johan F
Kort verblyf Besigheidsreis
5.0
Okt 2024

Baie lekker kuier in 'n vreemde plek, baie dankie! Baie lekker gebly. Sal enige tyd weer besoek. Alles was op goeie standaard, dankie!

Netheid
5.0
Diens
5.0
Ligging
5.0
Veiligheid
5.0
Waarde vir geld
5.0

Timothy H
Lang verblyf Saam met vriende
4.8
Des 2024

Friendly hosts, minimal issues, clean, good WiFi. Location was clean, few issues occurred during my stay and were resolved quickly. Great hosts, extremely friendly.

Word in die oorspronklike taal vertoon.
Netheid
4.0
Diens
5.0
Ligging
5.0
Veiligheid
5.0
Waarde vir geld
5.0

Jeneane P
Kort verblyf Saam met vriende
2.8
Des 2024

Dis 'n mooi plekkie maar kort 'n bietjie aandag. Ons moes 'n uur wag om te word. Die gasheer was nie in die dorp nie en moes met iemand anders reel. Die buite area was ongelooflik onnet. Die buite asblik was propvol. Die braaier was ongebruikbaar. Die stort in die badkamer start nie die gas geyser nie.

Netheid
2.0
Diens
1.0
Ligging
3.0
Veiligheid
4.0
Waarde vir geld
4.0
Louisa & Martin
Marlo Huis
Baie dankie vir u terugvoer. Ons waardeer u insette opreg en is jammer dat u ervaring nie aan u verwagtinge voldoen het nie. Ons streef daarna om elke gas se verblyf so aangenaam en probleemvry as moontlik te maak, en dit is duidelik dat ons in hierdie geval tekortgekom het. Ek wil graag die kwessies wat u genoem het aanspreek en meer konteks verskaf. 1. Inklok proses: Ons vra omverskoning vir die ongerief wat tydens u inklok proses ontstaan het. Ons verstaan hoe frustrerend dit moes wees om te wag. Ons sal in die toekoms beter kommunikeer en aankomste so spoedig moontlik te akkommodeer. 2. Netheid van die buite-area: Die sterk suid-ooster wind in Kaapstad, veral in Gordonsbaai, kan die buite-area vinnig bemors met blare en stof, selfs nadat ons skoonmaakspan onlangs daar was. Ons erken egter dat dit nie 'n verskoning is nie, en ons sal egter meer gereelde inspeksies oorweeg om hierdie probleem beter te hanteer. 3. Skoonmaak van die braaier: Ons is jammer dat die braaier nie skoon was nie. Alhoewel u aangedui het dat dit nie gebruik sou word nie, moes ons steeds seker gemaak het dat dit in 'n skoon en bruikbare toestand was. Hierdie nalatigheid is onaanvaarbaar, en ons sal dit met ons skoonmaakspan aanspreek om te verseker dat dit nie weer gebeur nie. 4. Warmwater probleem: Ons is jammer oor die probleem met die gasgeiser. Na ondersoek het ons gevind dat u die “pilot”-vlam afgeskakel was. Ons sluit altyd 'n handleiding in die woonstel in om met sulke kwessies te help, maar ons verstaan dat dit nie altyd gerieflik of intuïtief mag wees nie. Voortaan sal ons duideliker instruksies verskaf. 5. Vullisblik: Ons vra omverskoning oor die vol buite asblik. Weens omstandighede buite ons beheer met die vorige huurder, kon die asblik nie betyds uitgeplaas word vir verwydering nie. Ons werk tans aan 'n plan om te verseker dat dit nie weer gebeur nie. Ons waardeer u geduld en begrip en is toegewyd om uit hierdie ervaring te leer. U terugvoer help ons om ons prosesse te verbeter sodat toekomstige gaste 'n beter ervaring kan hê. Indien daar iets is wat ons verder kan doen om die situasie reg te stel, kontak ons asb. gerus. Nogmaals dankie dat u hierdie kwessies onder ons aandag gebring het, en ons hoop dat ons u in die toekoms weer kan verwelkom.

Amanda S
Kort verblyf Saam met vriende
1.4
Des 2024

Sal nie weer daar bespreek nie. Het redelik gebly, maar dit is te klein vir 3 mense. Dis goed vir 'n oornagverblyf alleenlik. Die plekkie is oud en word nie goed instandgehou nie. Die asblik reg by die ingang is gelos en nie eers leeggemaak nie. Die leer na die boonste slaapplek is ongerieflik en onstabiel. Nie 'n goeie gastehuis nie, daar is nie voorbereiding gedoen vir ons aankoms nie. Die stoeparea is vuil en nie skoon gemaak nie, en daar is ook nie genoeg sitplek beskikbaar nie. Dis net 'n 2-sitplekbank en 'n kantoorstoel. Eienaars was nie beskikbaar by aankoms nie; hulle was met vakansie. Die persoon wat ons gehelp het, pas die huis op vir hulle.

Netheid
1.0
Diens
1.0
Ligging
2.0
Veiligheid
2.0
Waarde vir geld
1.0
Louisa & Martin
Marlo Huis
Dankie vir u terugvoer. Ons waardeer u eerlikheid en neem alle opmerkings baie ernstig op, aangesien ons ons verblyf vir alle gaste so aangenaam as moontlik wil maak. Ek wil graag op die kwessies wat u genoem het, reageer en meer konteks verskaf: 1. Inklokproses: Ons vra omverskoning dat ons nie persoonlik beskikbaar was om u by u aankoms te verwelkom nie. Ons was inderdaad met vakansie, maar het 'n vertroude persoon aangewys om u inklokproses en verblyf te ondersteun. Ons verstaan hoe frustrerend dit moes wees om te wag. Ongelukkig het u vroeë aankoms ons onkant gevang, en ons was nie betyds beskikbaar om u te ontvang nie. Ons sal verseker dat ons kommunikasie en reëlings duideliker aan gaste gekommunikeer word. 2. Grootte van die woning: Ons webwerf bevat duidelike foto's en 'n volledige beskrywing van die grootte en uitleg van die plek. Ons is jammer as daar enige misverstand was oor wat verwag kon word. 3. Netheid van die stoep en buite-area: Die sterk suid-ooster wind in Kaapstad, veral in Gordonsbaai, kan die buite-area vinnig bemors met blare en stof, selfs nadat ons skoonmaakspan onlangs daar was. Ons erken egter dat dit nie 'n verskoning is nie, en ons sal egter meer gereelde inspeksies oorweeg om hierdie probleem beter te hanteer. 4. Sittoerusting: Ons is jammer dat die beskikbare sitplek in die woonstel nie voldoende vir u gevoel het nie. Daar is buite 6 opvoustoele beskikbaar wat maklik binne gebruik kan word. Ons sal seker maak dat toekomstige gaste bewus is van hierdie opsie. 5. Vullisblik: Die asblik waarna verwys is, behoort aan die bure en is buite ons beheer. Ons vra omverskoning vir enige verwarring en sal in die toekoms probeer om soortgelyke misverstande te voorkom. 6. Algemene instandhouding: Die woonstel is in Maart 2024 geverf en toegerus met nuwe kaste en toerusting. Ons werk voortdurend daaraan om die perseel goed in stand te hou. Ons sal egter graag enige spesifieke voorstelle oor verbeteringe oorweeg en bedank u vir u terugvoer. 7. Netheid van die buite-area: Die sterk suid-ooster wind in Kaapstad, veral in Gordonsbaai, kan die buite-area vinnig bemors met blare en stof, selfs nadat ons skoonmaakspan onlangs daar was. Ons erken egter dat dit nie 'n verskoning is nie, en ons sal egter meer gereelde inspeksies oorweeg om hierdie probleem beter te hanteer. Ons is jammer dat u verblyf nie aan u verwagtinge voldoen het nie. Ons sal u opmerkings gebruik om ons diens te verbeter en ons gasvryheid verder te verfyn. Indien daar enige verdere vrae of bekommernisse is, is u welkom om ons direk te kontak. Ons hoop om u in die toekoms weer te kan verwelkom en u 'n verbeterde ervaring te bied.

Ontmoet jou gasheer

Kyk 'n bietjie na die gasheer se rekord.

3.5/5

Louisa & Martin Nuut op LekkeSlaap!

Eiendomme 1

Resensies 4

Op LekkeSlaap 5 maande

Vanaf
Vanaf R 800
per nag (plek vir 3)
Vanaf
R 800
per nag (plek vir 3)
Maak 'n Bespreking
  • Gratis kansellasie tot 1 week voor jou verblyf!
  • Kapasiteit: 3 mense
  • Alle ouderdomme is welkom
  • Inkloktyd: 14:00 tot 19:00
    Uitkloktyd: 10:00
  • Adres: Somersetweg 46, Gordonsbaai, 7151, Wes-Kaap
https://travelground.imgix.net/AAEAAQAAAAAAAAAAAAAAa1c0f86f2988567fc5419767e61305bd2630deaa690aef6e72f86a2e132916c01d933e07b61a4ad753bf95f86373dafdd3d7?w=1440&h=960&fit=crop&auto=enhance,format,compress&q=80 Vanaf R800 per nag (plek vir 3) 4 5 1 4 46 Somerset Road Gordon's Bay 7151 Wes-Kaap 021 201 8901 14:00-19:00 10:00 -34.152482122022 18.869058422719

Welkom by LekkeSlaap

Welkom terug!

Verander jou wagwoord?

Sluit by ons nuusbrief aan!

Skep ’n profiel om jou besprekings te bestuur

Teken by jou LekkeSlaap-profiel in

Vul jou e-posadres in om te begin

Teken in om spesiale aanbiedinge te ontvang