Dankie dat julle die tyd geneem het om julle terugvoer met ons te deel. Ons is jammer om te hoor dat julle verwagtinge nie volkome bevredig is nie en wil graag die kwessies aanspreek wat julle genoem het:
Yskas: Ons is jammer vir die ongerief wat julle ervaar het. Julle het ons Vrydagaand in kennis gestel van die probleem met die yskas, en ons het so vinnig moontlik gereageer deur reeds Sondagoggend 'n nuwe yskas te laat aflewer. Dit was dus 'n tydperk van ongeveer anderhalwe dag dat die yskas buite werking was. Soos met enige huishoudelike apparaat, kan onverwagte probleme ontstaan sonder enige waarskuwing.
Grasperk: Indien ons vooraf in kennis gestel was van die toestand van die grasperk, sou ons dadelik ons tuindienste ontbied het om dit reg te stel. Ons neem kennis hiervan en sal toekomsgerig meer proaktief wees.
WiFi: Ons is jammer om te hoor dat julle WiFi-ervaring onbevredigend was. Dit is jammer dat dit nie tydens julle verblyf by ons aangemeld is nie, aangesien ons dit graag sou ondersoek en regstel.
Kragonderbreking: Ons elektrisiën was binne 20 minute na julle oproep op die perseel, en alhoewel hy nie die oorsaak van die probleem kon identifiseer nie, het die krag daarna nie weer afgegaan nie. Ons waardeer julle geduld in hierdie verband.
Ons doen opreg verskoning vir enige ongerief wat julle ervaar het en verseker julle dat ons ons bes doen om sulke situasies te voorkom. Julle terugvoer is vir ons waardevol en sal gebruik word om ons diens verder te verbeter.